Jag är inte sjuk, jag har bara lite ADD
Skrivet: 2014-05-07 | 19:26:00

Jag må äta medicin, jag må ha sömnsvårigheter, jag må ha ångest ibland, jag må ha ADD. Men sjuk är jag inte. 

När är man sjuk? Vem säger och bestämmer att "du är sjuk, du har en sjukdom". Jag känner mig inte sjuk. Sjuk är jag när jag ligger och hostar och har feber i soffan och knappt orkar titta på teve enligt mig. Tycker ni att ADD eller ADHD är en sjukdom? Finns det någon "psykisk/neuropsykologisk" nedsättning som är en sjukdom? Det finns ju hur många som helst! Vart går gränsen? Är jag kanske sjuk? 
 
 
Himla gammal bild måste jag bara tillägga. Tänk vad mycket man har utvecklats inom retush och redigering... heh! Nya självporträtt hinnar ni på Gossanfoto.blogg.se 

Kommentarer

Info innan du kommenterar
-Så länge du vill väl så är alla kommentarer och frågor välkomna
-Negativa kommentarer tas bort.
-Jag fotar alla bilder själv om inte något annat skrivs.
-Att ta foton är strängt förbjudet, jag vill att alla jag fotar ska känna sig trygga. Fråga först om du vill ha en bild.
-Jag har gjort min design själv
-Jag har tagit hjälp av designadinblogg.se
-Har du tävlingar eller vill göra länkbyten osv så föreslår jag att du går in på min fotoblogg. Gossanfoto.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0